PYTANIA I ODPOWIEDZI

Jakie warunki należy spełnić, aby otrzymać pożyczkę w LEWpozyczka.pl?

  • wiek 18 do 73 lat 
  • brak zajmowanego eksponowanego stanowiska politycznego (PEP)
  • otrzymanie pozytywnego wyniku oceny zdolności kredytowej

Co robić, gdy zgubiłem hasło?

Wyślij z numeru telefonu, który podałeś w formularzu rejestracyjnym wiadomość o treści: ZGUBIL na numer +48 799 448 089. Po otrzymaniu SMS-a zostanie wysłana wiadomość SMS oraz email z tymczasowym hasłem. W ID użytkownika zawsze wpisuj swój indywidualny numer PESEL. 

Podałeś błędny numeru PESEL podczas rejestracji, co zrobić?

Niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr +48 85 871 00 49. 

Jak możesz się z nami skontaktować?

Istnieje kilka sposób na kontakt z nami. Wejdź w zakładkę Kontakt i wybierz dogodny dla siebie sposób. Znajdziesz tu telefon oraz adres e-mail. Możesz też zostawić nam wiadomość przez wypełnienie formularza kontaktowego. 

Jak mogę zaktualizować swoje dane?

Chcąc dokonać zmiany/aktualizacji danych tj. adres email, nr telefonu oraz nr rachunku bankowego skontaktuj się z naszym doradcą pod numerem tel: +48 85 871 00 49 lub napisz e-mail na adres: info@finansoweposilki.pl

Co to jest RRSO?

RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania to informacja o całkowitym koszcie pożyczki jaki poniesie klient. Dzięki temu klient nie musi zastanawiać się i porównywać wysokość prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu. RRSO jest liczony w stosunku rocznym.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (Dz. U. z 2011 r. nr 126, poz. 715 ze zm.)

Jak długo będę czekać na decyzję?

Wnioski rozpatrujemy na bieżąco, zgodnie z kolejnością wpływu. Im szybciej dokonasz weryfikacji tożsamości, potwierdzając swój rachunek bankowy, tym prędzej prześlemy Ci SMS z decyzją pożyczkową. Jeśli chcesz byśmy rozpatrzyli Twój wniosek priorytetowo – skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 85 871 00 49 . Doradca przedstawi możliwość uzyskania szybszej decyzji.

Czy dostanę pożyczkę, jeśli jestem zadłużony w bankach?

Jako odpowiedzialny pożyczkodawca udzielamy pożyczek online jedynie osobom, które są zdolne regulować swoje zobowiązania finansowe. Zadłużenie w banku nie jest barierą, pod warunkiem, że otrzymasz pozytywną ocenę zdolności kredytowej. 

W jakich godzinach wypłacane są pożyczki?

Wnioski o pożyczkę rozpatrywane są 24/7, a wypłaty pożyczek realizowane w każdy dzień tygodnia.

Czy w tym samym czasie mogę otrzymać więcej pożyczek od LEWpozyczka.pl?

W tym samym czasie nie możesz zaciągnąć więcej niż jedną pożyczkę na LEWpozyczka.pl 

Czy mogę odstąpić od umowy?

W terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy przysluguje Ci prawo odstąpienia od umowy. W tym celu musisz wysłać na adres naszej siedziby stosowne oświadczenie w tej sprawie przed upływem 14 dni od zawarcia umowy. Wzór znajdziesz w swoim indywidualnym profilu użytkownika. 

Czy mogę dokonać zwrotu pożyczki szybciej?

Tak. Spłaty możesz dokonać w dowolnym momencie, przed terminem jej spłaty. 

Co się dzieje w przypadku opóźnienia lub braku spłaty?

Jeśli przewidujesz trudność w spłacie zaciągniętej pożyczki, nie unikaj kontaktu. Zgłoś się do Biura Obsługi Klienta, doradca postara się pomóc znaleźć rozwiązanie.

Jakie koszty ponoszę biorąc pożyczkę?

Kładziemy nacisk na przejrzystość i uczciwość. Jeśli spłacasz w terminie, koszty są stałe i niezmienne. Przed udzieleniem pierwszej pożyczki dokonujesz przelewu w wysokości 1 grosza (0,01 zł) na nasze konto, a jedynym kosztem pożyczki jest całkowity koszt pożyczki, który widzisz na suwaku podczas składania wniosku.

Spłaciłem swoją pożyczkę. Kiedy mogę wziąć kolejną?

O kolejną pożyczkę możesz wnioskować po spłacie bieżącej,  bezpośrednio z poziomu w Twojego profilu. Przypominamy, że spłacona pożyczka to taka, która została już zaksięgowana na naszym koncie. 

Kiedy pieniądze zostaną przelane na moje konto?

Pieniądze możesz otrzymać nawet kilka minut po otrzymaniu decyzji kredytowej. Obecnie wypłacamy je przelewem tradycyjnym z banku PKO BP. To, jak szybko pieniądze znajdą się na Twoim koncie zależy od tego, czy: – posiadasz konto w banku PKO BP. Jeśli posiadasz konto w innym banku to pieniądze otrzymasz w trakcie najbliższej sesji księgowań międzybankowych, następującej po wypłacie pożyczki.